sunnuntai 21. joulukuuta 2025

Oli kello 14 kahvittelu ja lääkkeet kenellä ne menee. Aika hiljaista meininki tässä talossa. Työsali toimintaa löytyy talostamme, alakerrassa kuulemma sitä on. Minä yritän ja kaipaan uskovaisten luokse tässä talossa ei herraan sanaa jaeta ihmeemmin.

Minä kaipaan että Pyhä Henki on läsnä enemmän ihmisiä, silloin pysyy itse paremmin uskon tiellä. Kaipaan hengellistä seuraa ja hengellisiä kokouksia enemmän. En ymmärrä miksen löydä ja pääse, kunnon uskovaisten paikkoihin. 

Missä sanalla olisi voima ja porukka kuuntelisi ja ymmärtäisi JUMALAN RAKKAUDEN VOIMAN. Olen ollut muutamissa uskon paikoissa missä sanalla oli voima. Oli minulla Uuden-Kasvun kodissa moottoripyöräni ja auton siellä ostin. Olin kaverin kanssa sähköverstaalla hommissa. Tein myös öljyntorjunta mattoa siellä, ja Samarian autolla heitin hyväntekeväisyys ajoja. Isolla pakettiautolla ajoin pitkin stadia vakituisen kuskin istuessa apumiehen paikalla. Yritti ne vissiin minusta kuskia firmaan, ja hyvin auto pyörikin stadissa.  


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...