Minä kaipaan että Pyhä Henki on läsnä enemmän ihmisiä, silloin pysyy itse paremmin uskon tiellä. Kaipaan hengellistä seuraa ja hengellisiä kokouksia enemmän. En ymmärrä miksen löydä ja pääse, kunnon uskovaisten paikkoihin.
Missä sanalla olisi voima ja porukka kuuntelisi ja ymmärtäisi JUMALAN RAKKAUDEN VOIMAN. Olen ollut muutamissa uskon paikoissa missä sanalla oli voima. Oli minulla Uuden-Kasvun kodissa moottoripyöräni ja auton siellä ostin. Olin kaverin kanssa sähköverstaalla hommissa. Tein myös öljyntorjunta mattoa siellä, ja Samarian autolla heitin hyväntekeväisyys ajoja. Isolla pakettiautolla ajoin pitkin stadia vakituisen kuskin istuessa apumiehen paikalla. Yritti ne vissiin minusta kuskia firmaan, ja hyvin auto pyörikin stadissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti