lauantai 20. joulukuuta 2025

Oli äsken ruokailu meillä toisen talon ruokatilassa. Oli kanakeittoa maitoa kotikaljaa leipää en ehtinyt ottaa kun tarjosi hoitajat näkkileipää. Sanoin etten pysty vähillä hampaillani sitä syömään.

 En sitten jäänyt vaaleaa leipää odottamaan kun muuta en huonoilla hampaillani pysty syömään. Pitää minun alkaa panostamaan hampaisiini, pitää poistaa ylhäältä juuret mitä on hampaistani jäänyt. Olen ennen yrittänyt pitää hampaat suussani mitä olen pystynyt. Mutta nyt alkoikin hajoamaan toinen toisen vierestä. Oli nastaa suussani mutta nyt on kaikki paskana suussani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...