sunnuntai 21. joulukuuta 2025

Oli talossamme juuri ruoka kello 17. Söin kevyen kasviskeiton leipää en alkanut vaatimaan, oli jaolla vaan näkkileipää.

Oli hyvä kasviskeitto jotain kanan tapaista se oli, en siitä selvää saanut mitä se oli. Iltapala tulee vielä kello 20 ja lääkkeet mistä minun pitää päästä eroon nopeasti. Koitan pärjätä huomiseen asti jos silloin menen kauppaan. Tekee mieli herkkuja energia juomia ym. En tähän aikaan enää viitsi kaupoille lähteä, taksilla se olisi mentävä ja se on kallista kyytiä.

Kyllä se olisi mukava taas siskollani viettää joulujuhlaa, niin kun ennenkin siskoni ja vanhempani olivat paikalla. Syötiin hyvin ja lapset saivat lahjoja oli se mukavaa aikaa. Miksihän kaikki sukulaiset isäni, äitini, sisarukseni ja poikani minut hylkäsi. Ikään kun olisin joku spitaalinen tai muuten saastunut. Poikaani todella ihmettelen kun perheineen minut hylkäsi kokonaan. Miksihän näin tekivät yhteyksiä pidettiin jonkun verran pitkällä tuomiollani. Mutta kun siviili häämötti hylkäsivät minut täysin, ei mitään yhteydenottoa pojalta perheineen. 

Nyt täytyy panostaa minun heti hammashoitoon alkaa hampaani olemaan niin huonossa kunnossa. Pitää poistattaa minun ylhäältä kaikki juuret mitkä ovat alkaneet jo vaivaamaan. Sydän juttuja kun pitää hampaat olla kunnossa, muuten se voikin mennä todella pahaksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...