perjantai 19. joulukuuta 2025

Oli ruoka kello 16.30 pääsimme vähän aikaisemin. Kyselin hoitajalta punttisalia emme sen kanssa oikein yhteisymmärrykseen päässeet. Mutta muuttoilmoitus saatiin sen kanssa tehtyä.

Ulkomaan naiselta kuka töissä täällä on sain sitten selville missä on punttisali. Täytyy huomenna aamusta pyytää salille tekemään kunnon treenit. Kaipaa koko kroppani salia, kovaakin treeniä tarvitsee elimistöni. Olenhan linnoissa ja muissa hoitopaikoissa treenannut kovaakin monta kertaa viikossa.

Katsotaan nyt mitä täällä eteen tulee voi olla lyhytkin reissuni tässä talossa. Katsotaan sanoo lääkäri jos tulee ongelmia täällä, silloin lähden muualle. Ulkomaat minua kyllä kutsuu saisin siellä parasta hoitoa. 

Harmi vaan kun en omaa asuntoa saanut silloin kun sain kolmet perinnöt, olisi elämäni ollut ihan erilaista silloin. En olisi ryyppymieheksi silloin alkanut ollenkaan, olisin laittanut viimeisen päälle nätin kodin itselleni. 

Baari kaapissa olisi juomani pysyneet niin kun monesti ennenkin sen ollessa täysi. Olen sen juoppouden kyllä nähnyt, vieraille saisi olla Baari kaapissani tarjoiltavaa jos niille seurassa maistuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...