Kuluu tämä uusi avainlukulista nopeasti tämä on nykyään niin iso. Kuluu lista taskussa ollessa hankaa lista kaikkeen, pieni taitettava lista oli kätevämpi. Mutta pienestä listasta ei nähnyt numeroita kunnolla oli ne niin pienellä siinä.
Olen pitänyt avainlukulistaani toimistossa tallessa ja turvassa, on se ollut henkilökunnan takana kuitattuna. Silloin se on heidän vastuulla jos se katoaa esimerkiksi tai häviää johonkin. Muutenkin on parempi että on avainlukulistani toimistossa se ei kulu silloin taskussa niin paljon.
Kuluu avainlukulistastani kulmat taskussa sen ollessa hankaa se kaikkeen. Nyt suljen tietokoneeni ja alan nukkumaan kämppä kaverini onkin nukkunut koko aamun.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti