Eipä täällä muuta ole kun kuluttaa aikaa, nukkua ja kirjoitella blogiani ja kynällä kirjoittelua. Kävimme yhden kaverin ja hoitajan kanssa salilla tänään, se piristi kummasti fiiliksiä.
Tein koneella muutamia liikkeitä, sekä käsipainoilla olkapäitä ja käsivarsia. Kevyt oli treenini tällä kertaa mutta ihan sopiva pitkästä aikaa. Olimme salilla kello 17.40- 18.20 välisen ajan suunnilleen. En nyt niin kellon mukaan mennyt mutta treeni tuli tehtyä, ihan sopiva treeni tälle päivälle.
Kämppis teki eilen sellijumppia huoneessamme, ihan mukavan näköisen treenin se teki. Minunkin pitäisi alkaa tekemään niin sanottuja sellijumppia, pysyisi siinä hyvässä iskussa. Nyt laitan sähköisesti valituksen menemään Hallinto-Oikeuteen. Pitäähän minun alkaa oikeutta saamaan elämässäni jostain päin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti