lauantai 6. joulukuuta 2025

Päivä mennyt vitutuksilla kun ei mitään ole, mutta itseäni syytän kun Hyrylän terveysasemalle luulin pääseväni katkolle. Nyt sairaalassa M.1 ja M.3 päätöksellä eli syyttä kiinni.

Eipä täällä muuta ole kun kuluttaa aikaa, nukkua ja kirjoitella blogiani ja kynällä kirjoittelua. Kävimme yhden kaverin ja hoitajan kanssa salilla tänään, se piristi kummasti fiiliksiä. 

Tein koneella muutamia liikkeitä, sekä käsipainoilla olkapäitä ja käsivarsia. Kevyt oli treenini tällä kertaa mutta ihan sopiva pitkästä aikaa. Olimme salilla kello 17.40- 18.20 välisen ajan suunnilleen. En nyt niin kellon mukaan mennyt mutta  treeni tuli tehtyä, ihan sopiva treeni tälle päivälle. 

Kämppis teki eilen sellijumppia huoneessamme, ihan mukavan näköisen treenin se teki. Minunkin pitäisi alkaa tekemään niin sanottuja  sellijumppia, pysyisi siinä hyvässä iskussa. Nyt laitan sähköisesti valituksen menemään Hallinto-Oikeuteen. Pitäähän minun alkaa oikeutta saamaan elämässäni jostain päin

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...