tiistai 16. joulukuuta 2025

Pakkolääkitykseni ja pakkohoitoni pitää saada jo kohdaltani loppumaan. Olen niin kauan ja pitkään kärsinyt henkilökunnan kanssa. 12 kertaa lusineena kuritushuone tuomiotkin

Mikseihän minua koskaan ole ennen linnoissa myrkytetty henkilökunnan kautta hullun lääkkeillä. Pitkällä hupituomiollani alettiin myrkkyjä taloissa minulle työntämään. Uskalsivat sen  tehdä kun ei nykykaarti minua linnoissa tunne. Ennen eivät olisi edes pamput uskaltaneet minulle myrkkyjään työntää mitä lääkkeiksi sanovat. Olisihan varmaan myrkyttämisestäni noussut aika haloo. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...