keskiviikko 17. joulukuuta 2025

Sain tänään hoitajalta tietää että maaseudun paikkaa veti minulla. Pääsen Perjantaina lounaan jälkeen muuttamaan. Hyvä niin saisin vaan tavarani mukaani, pyöräni olisi Tuusulasta tärkeä saada että pääsen kulkemaan.

Tänään sanoi Hoitaja aamusta että perjantaina lounaan jälkeen on muutto. Olisi hyvä jos pääsisin itse tekemään muuttoani, saisin silloin myös polkupyöräni mukaani Tuusulan Hyrylän terveysasemalta. Olisi pyöräni minulle todella tärkeä, kulkemiseen uudessa paikassa kaupoille. Kuulemma uudessa paikassa kauppa olisi melko lähellä, pyörämatkan päässä.

Kaveri vähän taas pelotti että voi olla tämäkin uusi paikka huumetaloja, mitä ne ovat nykyään vähän kaikki missä olen ollut. Vantaan Sininauhan Sahatien yksikössä luin itseni Vertoksi sain siellä myös Hygienia passin kun siellä autoin keittiölläkin, juopoilla ja narkomaaneille kokkailin. 

Olisin jäänyt Vantaan Sininauhan Sahatien yksikköön. Jos olisi sieltä juoppoudesta tai huumehelvetistä edes yksi noussut. Töppään aina itse kun niin herkkä taiteilija sielu olen, että retkahdan itse juomaan helposti. Olihan sekin mukavaakin panna rahaa menemään kun perintöjä sain äitini kuoltua.

Panin kaikki perintöni menemään ja meinasin kuolla. Varpaastani lähti myrkytystila mikä meni sydämeen asti. Joimme Whiskyä ja Konjakkia joka päivä mutta elimistöni reagoi myrkytystilaan asti. Jouduin Peijaksen sairaalaan tiputukseen asti, siellä saivat minut jonkunlaiseen kuntoon. Jatkuva eteisvärinä jäi sydämeen asti. Neljät lääkkeet siihen nyt menee jatkuvana joka päivä. Siksi join monet perintöni kun ei vanhempani, lapseni, eivätkä sisarukseni, minusta yhtään välitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...