keskiviikko 7. tammikuuta 2026

Aamusta menimme Hyvinkäälle psykin naisen tapaamiseen. Näin heti sen naamasta ettei oikein synkkaa meidän asiat. Puhuin myös itsemäärämisoikeudesta ei ottaneet mitään kantaa siihenkään.

Semmoinen laki on suomessa ja sitä pitäisi henkilökunnan noudattaa. Eipä nämä hoitajat paneudu kun jupinaan ei tässä talossa oikein mitään saa potilaat, ovat omissa oloissaan. Jupinaa vaan saa vastaansa  mutta onhan potilas aineistokin semmoista. Mutta minä olenkin juuri tullut taloon, en ole sisään päässyt vielä talomme porukkaan.

Haen samanhenkistä porukkaa hengen heimolaisia, kun löytäisin uskoon tulleita vanhan liiton konnia. Sieltä kyllä löytyisi samanlailla ajattelevia kunhan vaan pääsen sisään piireihinsä. AA- kerhoistakin voisi löytyä samanhenkisiä ihmisiä.

Olen kyllä nukkunut aika hyvin pitkään aamusta. Mutta levoton on uneni ollut määrätyistä syistä. Oli tänään kaupungilla sairaalassa psykin polin naisen tapaaminen. Surkea oli tapaaminen kielteinen vastaanotto oli naiselta. Kun yritin saada lääkkeet lopetettavaksi itseltäni, ei ottanut polin muija siihen mitään kantaa. Pitäisi alkaa taas sylkemään lääkkeet viemäriin, on lääkkeet niin paskaa minulle. Huimaa ja tekee ne ihan paskan olon. Monia  sivuoireita lääkkeet tekee minulle, ilman lääkkeitä pitävät minua henkilökunta terveenä.

Soitin tänään KAN-kotiin mielenterveys ja päihde paikkaan. On ne hengellisiä paikkoja siksi niissä viihtyisin paremmin kun täällä. Täällä on enemmän varmaan mielenterveys potilaita. En sitten tiedä minä vaan kaipaan enemmän JUMALAN SANAA YMPÄRILLENI.

Lukisi nyt joku päättäjä tekstejäni uskon ihminen. Olen käynyt vantaan sininauhan sahatien paikassa vertokoulutuksen ja hommasin hygienia passin. Eli olen valmis päihde ym. työhön.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...