Väsyneenä menee päivä ja unta vailla nukun vaan päivän.. Päivän vaan nukkuen, menen sänkyyn peiton alle lämpöiseen peiton alle. Hyvä kun eivät ole töihin pakottaneet pakkotyöt ovatkin ikäviä. En ala mitään nippeleitä lajittelemaan. On täällä vissiin semmoistakin hommaa ja niihin en ryhdy.
Sanon henkilökunnalle että kirjoittelen tarinoitani ja treenaan punttisalilla siinä onkin työni talossa. Muuhun en ryhdy töihin täällä ja siinä onkin treenini talossamme. En mitään paska duuneja ala tekemään mistä ei edes makseta paljon mitään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti