torstai 8. tammikuuta 2026

Heräten aikaisin mutta uudestaan menin nukkumaan aamusta. Nukuin ruokailuun asti kello 12 siitä nukkuen tähän kello 13.53.asti. Nyt odotan kahvia kello 14.30 ja siitä nukkuen.

 Väsyneenä menee päivä ja unta vailla nukun vaan päivän.. Päivän vaan nukkuen, menen sänkyyn peiton alle lämpöiseen peiton alle. Hyvä kun eivät ole töihin pakottaneet pakkotyöt ovatkin ikäviä. En ala mitään nippeleitä lajittelemaan. On täällä vissiin semmoistakin hommaa ja niihin en ryhdy.

Sanon henkilökunnalle että kirjoittelen tarinoitani ja treenaan punttisalilla siinä onkin työni talossa. Muuhun en ryhdy töihin täällä ja siinä onkin treenini talossamme. En mitään paska duuneja ala tekemään mistä ei edes makseta paljon mitään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...