keskiviikko 7. tammikuuta 2026

Herättivät aamusta aikaisin kello 8 maissa. Aamupalalle ja polille tapaamiseen, menimme polille kello 10.30. Kirosin koko reissun olin niin väsynyt ja poikki minkä kerroin polin naiselle

Ei ole mukava tavata polilla henkilökuntaa väsyneenä ja tokkurassa. Ei silloin synkkaa ja yhteistyö pelaa hyvä kun saa sanan, suustaan mongertaa sitä vaan sanat menee sekaisin. Minulla menee sanat sekaisin johtuuko sitten lääkkeistä ja väsymyksestä. 

Mongertaa sitä vaan ihan siansaksaa sekaisia ihan puhuu. Lääkkeet tekee niin pahaa minulle ovat kehuneet minua kovasti, miten hyvässä kunnossa olen ollut lääkkeillä. Vuosia vaikken ollutkaan syönyt pitkään aikaan niitä. Siksi se on pahuksen ristiriitainen asia kun sitten muutaman syön. Kirjoitetaan oikein sossuja myöten miten sairaskin olen.

Kun en syö kehutaan hyväkuntoiseksi ja kun syön pidetään sairaana. Miksi näin voi siis olla siksi vetoan itsemääräämis oikeuteen. Haluan lääkkeet itseltäni pois ne eivät sovi minulle tulen niistä vaan sairaaksi ja huonokuntoiseksi. Olen sen näyttänyt monessa paikassa olleena ilman lääkkeitä. 

Ja olleena hyvässä kunnossa pelastaen ihmisiä tulipalo tilanteistakin. Useita palo tilanteita pelastaneena ja toimien tilanteissa. Ensi sammutus ja alkutilanteet ovat ratkaisevia. Lukekaa olen paljon niistä kirjoitellut miten lähellä on olleet tilanteet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...