Niin henkilökunta sanoi ettei siksi ole helloja kun on jäänyt helloja päälle. Ihmettelen kumminkin miksei ole jääkaappia keittiöllä. Minulla oli rasva paketti yön yli huoneessani ei sitä enää voi käyttää.
Kyllä täytyy tästä talosta päästä äkkiä pois täyspäisten pariin. Kaipaan kaltaisteni, parannuksen tehneiden Venkuloitten seuraa. Missä JUMALAN HENKI ON LÄSNÄ.
Kai nyt jostain löytyy samanhenkisten seuraa mikä minäkin olen. Olen niin kovan koulun läpi käynyt, mikä ei tapa se kovettaa.
Kaipaan saman polun käyneitä VIA DOLOROSAN käyneitä kavereita. Ja semmoisia ihmisiä ympärille, ketkä eivät enää vaan hykertele ristin juurella vaan toimivat meidän hyväksemme. Niin paljon saa vaan paskaa ottaa vastaan joka paikassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti