torstai 1. tammikuuta 2026

Ei ole meillä A-talossamme keittiö auki, porukan jätettyä kuulemma helloja päälle. Eikä siellä ole edes jääkaappia eikä huoneissa ole jääkaappia. Eli ruuan laitto onkin aina toivotonta osaston keittiöllä.

Niin henkilökunta sanoi ettei siksi ole helloja kun on jäänyt helloja päälle. Ihmettelen kumminkin miksei ole jääkaappia keittiöllä. Minulla oli rasva paketti yön yli huoneessani ei sitä enää voi käyttää. 

Kyllä täytyy tästä talosta päästä äkkiä pois täyspäisten pariin. Kaipaan kaltaisteni, parannuksen tehneiden Venkuloitten seuraa. Missä JUMALAN HENKI ON LÄSNÄ.

Kai nyt jostain löytyy samanhenkisten seuraa mikä minäkin olen. Olen niin kovan koulun läpi käynyt, mikä ei tapa se kovettaa. 

Kaipaan saman polun käyneitä VIA DOLOROSAN käyneitä kavereita. Ja semmoisia ihmisiä ympärille, ketkä eivät enää vaan hykertele ristin juurella vaan toimivat meidän hyväksemme. Niin paljon saa vaan paskaa ottaa vastaan joka paikassa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...