torstai 1. tammikuuta 2026

En tiedä alkaisiko jo nivel ja muut kivut hellittämään. Olen saanut särkylääke Pamolia sekä kollageeni klugosamania . Pystyn jo sitomaan kengän nauhani sekä varjonyrkkeilyä tekemään.

Varmaan ravintolisä ja särkylääke auttaa kipuihini, olen niitä syönyt useamman päivän. Ja uskon niiden tehoavan kipuihini, olen ennenkin syönyt tyypin kaksi Kollageenia ja se on auttanut ennenkin. Eli ei se ravintolisä ihan uskon asia vaan ole, vaan on siitä todellista apua.

Kohta lähden syömään, en ole tänään oikein mitään syönytkään. Pikkasen muussia ja perunasalaattia sillä ei pärjää pitkään vaatii kroppa muutakin. Tuhdimpaa ravintoa olen nyt ollut kasvisravinnolla, vaatii keho vaan lihaakin välillä. Syön naudan lihaa jos ja kun sitä vaan tulee, sikaa en syö kun pakosti. Sika ei minulle oikein uppoa millään on se semmoinen otus.

Toivotaan nyt että tulisi illasta hyvä ruoka meille, joku hyvä täyttävä. Pitäisi saada jotain mukavaa iskevää kirjoiteltavaa minun pitkästä aikaa. Olen pitkään ollut hiljaa runosuoneni ei ole kukoistanut, vaatii se hyvän fiiliksen että tekstiä taas alkaa tulemaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...