torstai 1. tammikuuta 2026

Iltapala alkaa kohta ikävä kun emme saa itse tehdä ruokaa. Menee rasvani pilalle kun ei keittiöllä oli jääkaappia täällä. Antaa henkilökunta tehdä meidän valvotusti jotain täällä.

 Eipä oikein ilman rasvaa pysty mitään tekemään keittiöllä. Paistaminen tarvitsee rasvaa ellei sitten tee sika jauhelihaa se on niin rasvaista, että sen paistaminen onnistuu ilman rasvaakin jotenkin. Jos ostaisi seuraavaksi makaroni mössöä eli makaronia .jauhelihaa .sipulia, juureksia. 

Saahan siitä tehtyä parit eväät syö siitä kunnolla pari kertaa.

Kohta onkin meillä iltapala ja lääkkeet kello on nyt 19.30. On minulla hyvin rahaa yli 2 tuhatta euroa sitä on säästössä. Kunhan nyt vaan osaisi lähteä ulkomaille nauttimaan elämästä. Löytäisi vaan jonkun uskovaisen yhteisön jostain päin maailmaa. Pääsisi rauhan ja rakkauden pariin. 

Arska hommasi passin ja ehdotti se Montenegroon lähtöä siellä ei kuulemma ole luovutuksia. Mutta Arska veti itsensä huonoon kuntoon, ryyppäsi se ja poltti röökiä. Kuoli Ari ,vaimonsa jäi yksin ehti ne tehdä tyttölapsen. Ikävä on Aria paskainen loppu taisi sillä olla, meni se niin huonoon kuntoon.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...