Pientä vapinaa kaverilla minulla on samanlaista, lääkkeistä johtuvaa se on kun vapinat loppuu lääkkeet lopetettuani. Minulla on lääkkeistä samanlaista vapinaa samoin eilen polilla käydessämme, ei kieli kääntynyt suussani.
Mistä sanoinkin hoitajalle, että oltaisiin tultu iltapäivästä. Ei tullut kommunikoinnista polin hoitajan kanssa mitään. On todella vaikeaa vuorovaikutus, keskustelu hoitajan kanssa kun lääkkeet panee örveltämään. Haluan ensi sijaisesti heti lääkkeet lopetettavaksi minulta.
Lääkkeistä ei ole minulle mitään hyötyä. Niistä erossa pitkään oltuani ja vointini on ollut hyvä. Olen sylkenyt monissa paikoissa lääkkeet viemäriin. Ja henkilökunta on ollut sitä mieltä että olen ollut silloin hyvässä kunnossa.
Vertoksi luin vantaan sininauhan sahatien yksikössä itseni. Hommasin siellä myös Hygienia passin. Tykkäsin siellä olla kun en ollut siellä pakkolääkityksissä. Onhan päihde ja mielenterveystyö sydäntäni lähellä. Siksi alalla olen, kunhan vaan saisin ammattia vastaavaa työtä ja toimenkuvan. Vantaan Sininauhan Sahatien talossa toimin aamukokkina kokkailin, tiskasin, siivoilin käytäviä, sekä pihoja. Monenlaisia hommia siellä tein. Kävin myös ulkojumpilla kaupungilla. Tein myös koviakin sellijumppia kahvakuulalla ja käsipainoilla.
Kunhan olisin saanut edes muutaman nousemaan juoppoudesta ja huumehelvetistä. Olisi silloin työni tuottanut jotain tyydytystä elämässäni. Riitti minulle se porukka kun alkoivat minultakin varastamaan. Viimeinen ruokarahani, kaksi älypuhelintani, nettiasemani, hieno lahjaksi saamani erikoinen koriste tikarini. Että tämmöistä porukkaa siellä olikin 24 tuhatta euroa panin menemään kuukauteen rahojani siellä ollessani. Yökerhoja hauskan pitoakin, juomaa ja ruokaa oli parasta kaiken aikaa. Lähdin Tuusulaan vantaan sininauhan talosta. Mutta sielläkin sai muut juoda ja häiriköidä minä otin niin johan tuli valehtelemalla varoitus. Miksi siis näin voi olla maailmassa suomen saatanoiden maassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti