tiistai 6. tammikuuta 2026

Olikin kello 17 kevyt ruoka taas Pataatti keittoa, vihreää tuleekin melko usein. Onkin minulla hiukan nälkä taas, ei oikein vihreä vie nälkääni.

Sain vaalean leipä siivun kun en näkkäriä voi syödä vähillä hampaillani. Parempaakin ruokaa olen syönyt kun tässä talossa, mutta meneehän näilläkin. Olen tottunut kaikenlaiseen välillä parempaa välillä huonompaa. 

Pitsan  hakuunkin on matkaa yli  taajaman, eivät kuulemma tuo ne yli taajaman. Kai ne toisivat jos maksaisin ylimääräistä kyydistä. Harmi kun on täällä kaikki niin kaukana ei mikään ole lähellä. 

Nyt odotan vaan KAN- kodin johtajan yhteydenottoa Pääsisin toimimaan vertona ja toteuttamaan hygienia passiani. Hommasin ne vantaan sininauhan sahatien paikassani, ei vaan sieltä yksikään parantanut tapojaan. 

Kun yksikin pelastuisi antaisi se minulle paljon. Muutaman kun saisin vedettyä uskon tielle olisi se minulle luojan lykky.  Ja työni tuottaisi tulosta kun pääsisin samanhenkisten vanhanliiton venkuloiden pariin. Ketkä olisivat kohdanneet pyhän hengen kosketuksen ja parantavan voiman. Haluan Uskovaisten pariin itse uskossa olevana. Haluan tuoda uskoani muille ja jakaa sitä ihmisille. Mutta vaikeaa on työni näissä paikoissa missä olen vaikuttanut.

 



Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...