On alkanut melatoni antamaan unta minulle vielä päivälläkin. Nukuin äskenkin vielä ruuan jälkeen kahviin asti. Pitäisi oppia Motorolan puhelintani käyttämään, on se täysin vieras minulle. En osaa puhelimeni toimintoja käyttää yhtään.
Ja se tekee käyttämisen ikäväksi kun puhelin olisi tärkeä minulle. Mutta vieras sen toiminta on täysin minulle, olisi puhelimeni toiminta tärkeää minulle. Täytyy nyt mennä kaupungille johonkin alan liikkeeseen mistä avun saan puhelimeni toimintoihin paneutumisen. Olen valmis maksamaan opettamisesta puhelimeni toimintoihin. Olisihan se pahuksen tärkeä osata puhelimeni toiminnot.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti