perjantai 9. tammikuuta 2026

Kello on nyt 20.26 oli äsken lääkkeet ja iltapala. Yhtä rutinaa ja vääntöä on siinäkin toiminta. Valitusta ja vääntöä puolin ja toisin potilaat valittaa ja henkilökunta samoin.

Ei jaksaisi semmoista toimintaa porukoilta, yksi kaveri puhui uskon asioista käy se sunnuntaina kokouksessa tuttunsa kanssa. 

Potilaat ruinaa kaiken aikaa, ja henkilökunta lähtee siihen mukaan. Aikuiset ihmiset jaksaa ruikuttaa, mutta lääkkeistä päätellen ovat aika kipeää porukkaa. Semmoiset määrät menee näillä lääkkeitä, mitä minä en tarvitse sen toteen näyttäneenä. Monessa paikassa ilman lääkkeitä olleena.

Kyllä harmittaa kun ei näitä porukoita yritetä parantaa, minun kyvyilläni tekevät vaan näistä potilaista pökkelöitä avuttomia zompia. Eivät ikinä porukat parane tulevat nämä vaan enemmän sekaseksi lääkkeillään.

Ihminen on Homo Sapiens viisas ajatteleva ihminen yksilö persoona. Vievät nämä perkeleet hoitajat lääkäreineen kyvyt ja halut ihmisiltä. Näkee ihmisistä naamasta kun lakkaa saamasta. Tunteettomia outoja toiset zompia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...