Samoin pitäisi olla Hyasintti kielletty kasvi, jouluna niitä annetaan. Meillä on käytävällä kaksi Hyasinttia ja haju on sen mukainen. Tämmöinen yhteisö pitäisi siis kieltää, tommoiset touhut maalaaminen ja kasvit. Voihan niistä joku saada allergisen kohtauksen, on niiden käry niin vahva.
Katson nyt lähdenkö huomenna kylille kaupoille, kallista se on lähteä kaupoille. Mutta tekee mieli tehdä omia ruokia. Huono talo tämä siitä kun ei ole edes jääkaappia huoneissa. Ei ole viemäriäkään huoneissamme, jos saisi luvan käyttää B- talomme keittiön jääkaappia. Minusta tulee joku haju käytävälle ei vahvana mutta tunnistaneena.
Olisihan se niin mukava itse kokkailla aamusta heti. Mietin vaan teenkö kanaa ja perunaa salaattia siihen. Saisihan sen siitä jääkaappiin kylmään odottamaan seuraavaa ruokailua. Ostan leipää juustoa makkaraa maksamakkaraa. Juomaksi ostan maitoa sekä limuja sekä pari energia juomaa.
Voisi siitä syödä uudestaan lämmittäen paistin pannulla illasta. Toivotaan nyt että suostuu henkilökunta kokkailuuni. Pitää minun saada myös testomax ravintolisäni. Voi olla siitä johtuvaa kivulias oloni ja muistakin vitamiineista tai niiden puutoksesta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti