perjantai 9. tammikuuta 2026

Tuli ulkomaan hoitaja minua hakemaan syömään. Hyvä niin muuten olisikin jäänyt päivällinen väliin oli hyviä lihapullia kyllä ne maistuivatkin hyviltä.

Nukuin aamusta koko aamun, siivoilin vähän lakaisin ja moppasin lattian. Lakanoiden vaihtoon en alkanut siitä on vasta muutama päivä aikaa. Nyt menen taas nukkumaan vähäksi aikaa väsyttää minua vieläkin. Jos vielä tunnin pari nukkuisi tekisi se vielä hyvää. On lakanoiden vaihdosta vasta muutama päivää minulla. Olenhan toki talossa jo ollut jonkun viikon, tykkään kyllä olla puhtaissa petivehkeissä. 

Nyt paneudun hammashoitoon seuraavaksi, revitytän ylhäältä kaikki risat pois. On minulla jatkuva eteisvärinä, se vaatii hampaiden hoitoa. 

Täytyy sydänvikaisen hampaat olla kunnossa, ei tulehtuneita yhtään saa suussa olla. Onhan noita tulehduksia tullut porukoille risoista hampaistaan. Risoista hampaista voi lähteä sydämeen tulehdus päälle. Ja se ei hyvä ole se voi olla menoa silloin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...