Olen keventänyt ruokavaliotani melko kasvispitoiseksi syön melkein vaan vihreää. Illasta otan leivän kanssa makkaran ja juuston, eli en ihan vegaani ja kasvisruokailija ole. Mutta melko pitkälle syön vaan vihreää kasviksia juureksia ja muita vihreitä. Tomaatti kuuluu mieli ruokiini, olen vaan hampaistani niin huono. Nyt olen menossa hammashoitoon heti kun pääsen, saan silloin hampaani hoidettua. Poistettua ylhäältä juuret ja alas tekohampaat.
Alkoi hajoamaan nasta hampaita ylhäältä, niin alkoi vierestä hajoamaan samalla. Ja se olikin hampaideni menoa vierestä vietiin. Eihän siinä kestänyt vieressäkään kun tuki hävisi vierestä. Pitkään yritinkin pitää omia hampaita ylhäälläkin nastoja ym.
Huomenna onkin minulla psyki poli sitten on tavaroiden haku ja pyöräni haku jossain vaiheessa Tuusulasta. Toivotaan nyt että olisi pyöräni tallessa terveysaseman edessä. Pyöräni on minulle todella tärkeä, liikkumiseen pääsen kaupoille sillä. Hommaan vaan uuden ehjän rinkan tai ison repun. Liikun repullani pitkiä matkojakin tavaroitteni kanssa. Saan repussani tai rinkassa kuskattua tavaroitani hyvin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti