sunnuntai 4. tammikuuta 2026

Päivä on mennyt levätessä pitkin päivää. Söin vaan päiväruuan ja takaisin nukkumaan, onkin niin kovasti minua väsyttänyt pitemmän aikaa.

En ymmärrä mikä minua voi niin kovasti väsyttää niin kovasti. Kohta lähden kohti A. taloa ruokailuun on se siellä taas tänään. 

Onkohan siivous tänään taas minulla, taitaa olla keittiön siivous minulla. Taitaa olla parempi katsoa se listasta. Ettei mene siivoukset päällekkäin jonkun kanssa, listasta sen näen pöydän pyyhintä lattian lakaisu sekä lattian lakaisu. Se on pieni homma sen tekee nopeasti Lähden nyt katsomaan kenellä on keittiön ruokatilan siivous.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...