lauantai 3. tammikuuta 2026

Tuli nukuttua melko hyvin pari kertaa yöllä heräten. Heräsin kun yökkö kävi taskulampulla ovellani. Oli aamupala ja ruoka päiväruokana oli joku laatikko, äsken oli pipari kahvilla. viideltä on vielä ruoka ja illasta on iltapala.

Että kyllä täällä ruokaa saa yllin kyllin, monta kertaa päivässä on ruokailu. Yritän kyllä monesta syystä päästä toiseen paikkaan, missä olisi saman henkistä uskovaista venkulaa.  Parannuksen tehnyttä venkulaa niin kun minäkin. 

Olenhan ollut aina uskossa uskoni vaan huojuu sinne tänne. Ihminen on erehtyväinen ja hairahtuu helposti. MUTTA JUMALAKIN ON PITKÄMIELINEN JA ANTEEKSI ANTAVA.

Oli Uuden-Kasvun koti aikoinaan hyvä paikka meikäläiselle. Tein siellä monenlaista hommaa oli minulle siellä enduro moottoripyöräni. Ajoin heti ajokortin siellä, sain sen laakista läpi. Ostin Nurmijärven autoliikkeestä uuden karhean ison Mazda auton. Niillä kävin kovasti seuroissa Nummelassa ym.

Olin Uuden-Kasvun kodissa sähkö verstaassa hommissa ja tein öljyn torjunta mattoa. Pidin johtajan Pauli Rantasen ideoimaa Öljyntorjunta matto ideaa hyvänä.

Paljon ajoin Nummelan montulla ja Lohjan harjua pitkin Enduro 400 cc Moottoripyörälläni. Sai sillä siellä aika vauhdit harju kesti hyvin ajaa. Pinta oli kun keväällä mopolla ajamamme henkikanto, lisää vaan vauhtia ja ei kun menoksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...