perjantai 2. tammikuuta 2026

Päivä taas mennyt ilta tulee, iltapala oli ja lääkkeet. Kohta yritän saada nukuttua otin jo kevyen unilääke melatonin.

Harmi kun en osaa enää Patelle laittaa viestejä teksteistäni. Haluaisi se saada tietoonsa paljonko on minulla lukijoita. En nyt jaksa alkaa hakea, mistä ne tulee jostain ne saan esiin. 

Täytyy nyt huomenna kysyä isolta kaverilta sakin pelaamista. On meillä haaste heitetty jos saisimme tilattua pitsan sen kanssa. Voisin minä maksaa pitsan ja syödä sitä pelin ohella, kaverin kanssa söisimme sen kimppaan. 

Olisihan se mukavaa jos rahaa nyt olisi minulla. Tilaisin koko porukalle perhepitsat, ikäväähän se on osa jättää ilman. Mutta on pitsan tilaukset niin pahuksen kallista, ei siihen ole kaikille varaa tilata.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...