Harmi kun en osaa enää Patelle laittaa viestejä teksteistäni. Haluaisi se saada tietoonsa paljonko on minulla lukijoita. En nyt jaksa alkaa hakea, mistä ne tulee jostain ne saan esiin.
Täytyy nyt huomenna kysyä isolta kaverilta sakin pelaamista. On meillä haaste heitetty jos saisimme tilattua pitsan sen kanssa. Voisin minä maksaa pitsan ja syödä sitä pelin ohella, kaverin kanssa söisimme sen kimppaan.
Olisihan se mukavaa jos rahaa nyt olisi minulla. Tilaisin koko porukalle perhepitsat, ikäväähän se on osa jättää ilman. Mutta on pitsan tilaukset niin pahuksen kallista, ei siihen ole kaikille varaa tilata.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti