perjantai 20. helmikuuta 2026

Broileri kiusaus tulee seuraavaksi kello 17. On siihen puoli tuntia aikaa vielä onkin taas vähän jo nälkäkin taas.

 Onhan taas hyvät ruuat tälle päivälle nautin kunnon ruuasta parille päivälle. Eilen tuli kebap pullia  todella hyvää oli sekin samoin tänään oli hyvä päiväruoka. On talossa hyvät ruuat viimeisen päälle tulee ruuat.

Nyt lähden ruokatilaan odottamaan ruokaa. Katsotaan nyt tuleeko tänään leipää ruuan kanssa saisi kyllä tulla. Leipä tekee todella hyvää ruualla, leipä ja rasva tekee hyvää. Otin kiusausta ja maitoa sekä kaljaa leipää ei ollutkaan.

Tulee vielä iltapala leipää juustoa makkaraa eli iltapalalla tulee vielä  hyvääkin. Kunnon iltapala tulee tänään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...