torstai 12. helmikuuta 2026

Tunnin päästä on ruoka tulisi nyt hyvä ruoka ja riittoisa. Odottelen kevättä ja pyöräkelejä pääsisi kylille pyöräilemään. Tykkään pyöräillä, alta kymmenen kilometriä olisi kylille matkaa.

Eihän toi kymppi ole pyörällä pitkä matka reppu selkään ja kaupoille. Kunhan nyt vaan polveni paranesi ja selkä mihin asti kipuni on levinnyt. Onhan toki nivel lihas kipuni levinnyt koko kroppaani. Minä kyllä poljen kylille pyörälläni. Sanoivat porukka että noin 16 kilometriä on edestakaisin. Eipä se ole pitkä matka minulle, kunhan vaan saan ilmaa pyöräni renkaisiin.

Harmi kun hävisi kallis hyvä Feltin pyöräni. Sillä olisi polkenut kevyesti pitkiä matkojakin Sadan kilometrin lenkkejäkin olisin ajellut sillä pyörälläni. Ostin Feltin pyörän Lunberin liikkeestä Keravalta. Juballe ostin sieltä helkkarin hyvän perus pyörän Helkaman. Kaikki se saatanan huumeväki pani menemään. Kyllä narkomaanit on kuonaa kaikki ne vie mitä irti saavat. Meni pyörät meni tabletit ihan kaikki vaatteita myöten. Miksi siis näin viitsitte minulle tehdä. Kun niin hyvin teitä olen hoitanut syöttänyt juottanut.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...