lauantai 28. helmikuuta 2026

Parempi on vointini otin kello 21.40 yhden särkylääkkeen Pamolin. Jos se yhtään auttaisi kipuihini toivotaan nyt että auttaa ne.

 Otin särkylääkkeen Pamolin illasta jos se yhtään auttaisi kipuihini. Toivotaan nyt että saan unenpäästä kiinni ensi yönä. Olen aamusta nukkunut hyvin heräten hoitajan ovelle tuloon. Käyn huomennakin suihkussa että pääsen puhtaaksi ja saan puhdasta vaatetta päälleni.

Katson nyt jos jotain  kivaa vielä keksin koneeltani. Päivä mennyt nukkuessa kirjoitellessa jumpatessa syöden. Kunhan nyt saan kipuni hallintaan, alan pyöräilemään, salilla käymään puntilla, säkkiä hakkaamassa biljardia pelaamassa. Kaikkea mukavaa mitä vaan voi salilla tehdä. On täällä hyvä sali tilaa siellä on ja hyvät vehkeet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...