Otin särkylääkkeen Pamolin illasta jos se yhtään auttaisi kipuihini. Toivotaan nyt että saan unenpäästä kiinni ensi yönä. Olen aamusta nukkunut hyvin heräten hoitajan ovelle tuloon. Käyn huomennakin suihkussa että pääsen puhtaaksi ja saan puhdasta vaatetta päälleni.
Katson nyt jos jotain kivaa vielä keksin koneeltani. Päivä mennyt nukkuessa kirjoitellessa jumpatessa syöden. Kunhan nyt saan kipuni hallintaan, alan pyöräilemään, salilla käymään puntilla, säkkiä hakkaamassa biljardia pelaamassa. Kaikkea mukavaa mitä vaan voi salilla tehdä. On täällä hyvä sali tilaa siellä on ja hyvät vehkeet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti