sunnuntai 1. maaliskuuta 2026

En puuttuisi huoneessa maalaamiseen muuten, mutten kestä yhtään liuottimien käryjä. Allergiat, astmat, eteisvärinä on minulla ne eivät siedä yhtään ylimääräisiä käryjä. Valitan ylemmille tahoille ellei talomme toimi.

 Olen puhunut maalaamisen käryistä, kun on hoitajat ja asukkaat sanoneet että yksi kaveri maalaa talossamme huoneessaan. Ja minusta se ei saisi olla sallittua sairauksien takia. Minä ei kyllä hyväksy sisällä huoneessaan maalaamista. Pitäisi kaverin odotella kevättä että pääsee se ulos maalaamaan.

Onhan se mukavampi maalata ulkona ei haise tinneri eikä muutkaan liuottimet. Ei käry ole kovin väkevä mutta minä herkkänä sen reagoin. Monessa paikassa on deodorantitkin kielletty kun niissäkin on paha käry. Ponneaineet eivät sovi herkille mitä deodoranteissa on. Eihän toi käry paljon vaivaa mutta tiedostomattomana se vaivaa. 

Allergiani muuttuu astmaksi ja se vaikuttaa eteisvärinääni ja sydämeni toimintaan. Sydämeni ei kestä käryjä. Katsotaan nyt jatkossa on maalari mukavan tuntuinen hiljainen kaveri. Katsotaan nyt ymmärtääkö se puhetta muuten pitää minun  valittaa maalaamisestaan korkeammalle taholle. Minä en ala sairastelemaan maalaamisesta. Se on vaan ikävää jos ei muita käryt vaivaa kun minua, siksi on siihen vaikea puuttua. Mutta kyllä henkilökunnan pitää asiaan puuttua vaikka talomme lääkärin kautta. Minä se olen oikeassa maalaaminen ei saa aiheuttaa sairasteluita kenellekkään. Maalaaminen aiheuttaa ahdistusta ja siitä sydämeen oireita. Rytmihäiriöitä hengen ahdistustaa

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...