Hyvä on jos maalari on tajunnut käryttämisen, liottimet haisee pahasti käytävällä ja vessassa. Minä kyllä puutun käryttämiseen on haju niin hirveä. Jos ei itse kaveri sitä huomaa tai henkilökunta puutu asiaan. Laitan noottia ylemmälle taholle siitä pitää loppu tehdä. Käryistä ei saa asukkaat kärsiä, hengen ahdistusta tulee siitä.
Hirveä liottimien haju tulee sen touhuista joku sanoi että se pesee vessassa pensseleitään. Eilen oli käytävällä ja vessassa hirveä haju henki ei meinannut kulkea. Panisivat kaverin ulos maalaamaan siellä alkaa tarkenemaan pikku hiljaa. Kyllä sinne käryä mahtuu tuuli vie käryt mennessään. Onhan alhaalla iso halli voisiko siellä maalata vaikka ovet auki.
On se perkelettä että aina jotain vittumaista tulee vastaan. Minä en vaan ala sairaana ala hengittämään myrkky käryjä. Pitää saada otettua lääkäriin yhteyttä ja sen kieltää maalaaminen. Kyllä me sairaat olemme etusijalla ei joku maalari. Ovat siihen muitakin puuttunut sen maalaamiseen sanoivat siitä tullessani taloon. Joku sanoi että maalari pesee vessassa pensseleitään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti