Kävin kakku kahvilla teki se hyvää piristi kakku kahvit hyvin. Otan vielä yhden särkylääkkeen pamolin nivel ja lihas kipuihin. Tarvitsen kipuihin särkylääkkeitä nivel, ja lihas kipuja on minulla. On ollut pitkään särkyä minulla en saa oikein selvää mistä särkee, polvista heijastuu selkään asti.
Ikävää on kun en saanut uutta motorolan puhelintani toimimaan, olisi siinä ollut uusi akkukin. Tämä vanha lumian puhelimeni on jo rimpula ei toimi enää tämä kunnolla. Paska mikä paska siksi ostin uuden Motorolan luurin mitä ei saatu toimimaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti