Valitin hoitajille asiasta etten kestä, allergikkona, astmaatikkona, sydänvikaisena käryjä. Käy hajut pahasti henkeeni tuntuu tukehtuvansa käryihin. Nyt haisi käytävällä kovasti ja vessassa oli hirveä liottimen haju.
Perkele jos ei kaveri itse tajua lopettaa maalaamista ja henkilökunta ei siitä tee loppua. Olen pakotettu siitä ottamaan puheen korkeammalle taholle, loppu siitä pitää tehdä. En valittaisi muuten siitä mutta kun yliherkkä olen tukehdun käryihin.
Luulisi että ottaisi muitakin asian puheeksi, alkuun sanoi joku että maalaa joku talossamme. Käyttääkö maalarit tinneriä vai tärpättiä sekoittaessaan maalejaan ja pesemällä pensseleitä. Onneksi hoitajatkin nyt haistoivat maalin käryn. Oli äsken todella kova käry vessassa ainakin, käytäväkin haisi käryille.
Ihmettelen tosiaan henkilökuntaa että ovat hyväksyneet maalaamisen tähän asti. Kyllä siitä puhui joku kun taloomme tulin eli ei se kaikille sovi, on se niin kova käry. Haluaa porukka olla puhtaassa raittiissa ilmassa ei maalin ja liottimien käryissä. Lukisi kaveri tekstejäni ja tekisi parannuksen ja lopettaisi maalaamisen sisällä. Kohta pääsee ulos maalaamaan onhan se mukavampaa touhua.
On vissiin tämä maalari kaveri lusinut kaveri, joten uskon että pääsemme juttuun sen kanssa. En vittuilla halua mutta järkeä asiaan. Kyllä pitää selvä puhe mennä jakeluun ja minä puhun järkeä. Lääkärin suulla allergikkona astmaatikkona sydänvikaisena. Sairauteni eivät tee hyvää maalin ja liottimien hajuille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti