lauantai 7. maaliskuuta 2026

Bataatti keitto syöty ei hyvää mutta tervettä. Tunnin päästä tulee iltapala leipää leikkeleitä.

Huomenna katson mikä on keli jos pyöräni otan ajoon, voisi käydä pitemmän lenkin tiellä. Ilmaa sain pyöräni kumeihin se oli hyvä. Vähän oli  huteraa ajaminen tänään, mutta eiköhän pyörä ala siitä kulkemaan. Kunhan vaan otan pyöräilystä tuntumaa alku aina vaikeaa.

Skootteri olisi mukava peli minulle täällä, pääsisi sillä mukavasti liikkumaan. Mutta nyt mennään pyörällä, olen polkenut kesät talvet aikaisemmin. Talvellakin olen polkenut eikä ole heikkoakaan tehnyt.

No katson huomenna mikä on keli pääsenkö ajelemaan pyörällä. Toivotaan nyt että keli on hyvä ja sula ettei pakkanen jäädytä yön aikana tietä. Näen sen huomenna pihasta ja teistä

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...