Huomenna katson mikä on keli jos pyöräni otan ajoon, voisi käydä pitemmän lenkin tiellä. Ilmaa sain pyöräni kumeihin se oli hyvä. Vähän oli huteraa ajaminen tänään, mutta eiköhän pyörä ala siitä kulkemaan. Kunhan vaan otan pyöräilystä tuntumaa alku aina vaikeaa.
Skootteri olisi mukava peli minulle täällä, pääsisi sillä mukavasti liikkumaan. Mutta nyt mennään pyörällä, olen polkenut kesät talvet aikaisemmin. Talvellakin olen polkenut eikä ole heikkoakaan tehnyt.
No katson huomenna mikä on keli pääsenkö ajelemaan pyörällä. Toivotaan nyt että keli on hyvä ja sula ettei pakkanen jäädytä yön aikana tietä. Näen sen huomenna pihasta ja teistä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti