Harmi kun emme pääse täältä oikein millään kaupoille, tiistaina ja keskiviikkona pitäisi olla kauppa päivät. Mutta huonosti olen päässyt kaupoille nivelet kipeänä, olen vaikeasti päässyt autoomme. Taksia en saa millään, en saa soitettua taksia ei riitä saldo puhelimessani. Eikä talossamme saa kokata millään panee henkilökunta siitä hanttiin.
Oli äsken taas bataatti keittoa se on aika hupaa turhaa ruokaa. Olisi se mukavaa päästä useammin kaupoille ostoksille. Ja kokkaaminen on opettavaista hommaa, omaan asuntoon pyrkiessä. Kyllä täytyy tämänkin porukan osata keittiötyöt omilleen lähtiessään.
Minäkin tekisin mieluummin kana ruokaa, keitetyt perunat siihen olisi se hyvää ruokaa. Ei aina viitsi ja jaksa jauheliha ruokaa tehdä, se on rasvaista ja huono ostos. Huomenna pääsemme seurakuntaan ja Harrin kaverin kyydillä varmaan kauppaan. Uskon että kaverilta kyyti kaupoille löytyy. Ostan kahvia jos vaan löydän alakerrasta kahvinkeittimeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti