sunnuntai 1. maaliskuuta 2026

On polvi ja nivel kipuni vähän alkanut helpottamaan. Otin yhden pamol särkylääkkeen kai ne auttaa pikkuhiljaa, hyvä niin jos alkaa helpottamaan kipuni.

On kelit lauhtuneet huomattavasti jos se auttaa kolotuksiini, onkin ollut pitkään pakkasia. Jos siitä johtuu kolotukset, polvista  selkään heijastuu kipuni. Kohti kevättä mennään alkaa kevät kohta tulemaan ja kelit muuttuu lauhemmiksi.

Saisi jo pyörän tallista ulos pääsisi pyöräilemään, on pyöräily minusta niin mukavaa kymmenen kilometriä menee kevyesti pyörällä. Olen polkenut kesät talvet pyörällä ja kevyttä on ollut se minulle. Pitää vaan nyt saada pumppu jostain että saan ilmaa pyöräni kumeihin.

Huomenna täytyykin kysyä talosta pumppua henkilökunnalta. Ikävää kun olen autellut niin paljon asukkaita monissa paikoissa. Mutta on porukka niin huonokuntoista etteivät ne tajua hyväksi tekemistään. Olen lyönyt itseni likoon porukan takia mutta paskaa olen saanut vaan ottaa vastaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...