On kelit lauhtuneet huomattavasti jos se auttaa kolotuksiini, onkin ollut pitkään pakkasia. Jos siitä johtuu kolotukset, polvista selkään heijastuu kipuni. Kohti kevättä mennään alkaa kevät kohta tulemaan ja kelit muuttuu lauhemmiksi.
Saisi jo pyörän tallista ulos pääsisi pyöräilemään, on pyöräily minusta niin mukavaa kymmenen kilometriä menee kevyesti pyörällä. Olen polkenut kesät talvet pyörällä ja kevyttä on ollut se minulle. Pitää vaan nyt saada pumppu jostain että saan ilmaa pyöräni kumeihin.
Huomenna täytyykin kysyä talosta pumppua henkilökunnalta. Ikävää kun olen autellut niin paljon asukkaita monissa paikoissa. Mutta on porukka niin huonokuntoista etteivät ne tajua hyväksi tekemistään. Olen lyönyt itseni likoon porukan takia mutta paskaa olen saanut vaan ottaa vastaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti