torstai 26. maaliskuuta 2026

En lähtenyt vielä pyöräilemään mutta kohta starttaan liikenteeseen.

 En vielä lähtenyt liikenteeseen pyörälläni, katson nyt lähdenkö pyöräilemään. Mukavaa se olisi pyöräillä kuivalla kelillä, kuivaa aurinkoista siellä on. Reppu selkään ja menoksi otan kohta vielä yhden glukosamin tyypin kaksi kollageenin. Harmi kun en saanut apteekista testo maxia tyypin kaksi kollageenia.

Ei ollut apteekissa testo maxia jostain apteekista sitä löytyy. Olisi se hyväksi kondikselle voimille panohaluille ym. Täytyy vissiin yrittää tilata sitä netin kautta jos vaan se onnistuu.

Pitäisi olla kollageeni hyväksi polvirikoille ja nivelille muutenkin auttaa nivel kipuihin. Tulisi nyt miespamppu meidän talolle että saisimme kaverin kanssa kanan pannulle. Toivotaan nyt ettei kana ole mennyt huonoksi onhan se ollut ikkunan välissä kylmässä yön yli. En usko että menee ikkunan välissä pahaksi kana yön aikana.

Kohta laitan kanan palat pannulle kypsymään saamme taas ruokaa meille. Teimme yhden kaverin ja naishoitajan kanssa ruokaa. Kana fokkia teimme oli se ihan syötävää ruokaa söin vähän sitä, kun oli päivä ruoka juuri ennen sitä. En tiedä jäikö meidän ruokaa vielä jäljelle saa sitä vielä syödäkseen vaikka huomenna. Jos sen vaan saa jääkaappiin B-talolle. Katson nyt poljenko kaupoille pyörälläni tekisi se hyvää minulle. Poljen mielelläni pitkiäkin matkoja pyörälläni.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...