Heräsin aamusta siivosin huoneeni, vaihdoin petivehkeet ja moppasin huoneeni. Kohta on ruokailu katsotaan mitä syödään. Lähden kohta pyöräilemään jos jaksaisi kaupoille asti pyöräillä. Kaverin pyörästä on pääli kumi rikki on se teipillä sen paikannut. Minulla on onneksi pistosuojatut renkaat pyörässäni, kalliit ne olivat mutta kestävät.
Olen niillä ajanut useamman vuoden ja hyvin ovat kestäneet, olen tehnyt remonttia pyörääni. Renkaat, keskiö, pedaalit laitoin pyörääni. Katsotaan nyt miten on kanani kanssa kun pidin yön yli ikkunan välissä. Kaveri sanoi että kestää kana kylmässä ikkunani välissä. Kun yöllä on kylmä ikkunan välissä. Kana menee helposti huonoksi lämpöisessä mutta uskotaan ettei ole mennyt se pahaksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti