On iltapala puolentunnin päästä leipää leikkeleitä ym. Onkin hiukan nälkä minulla maistuu ruoka minulle. Olisi huomenna hyvä ilma pyöräillä kylille, poljen kylille aamusta tekee se hyvää. Ostoksille menen ruokaa ja mässyjä ostelen.
Jos vaan on ilma semmoinen että tarkenen polkea uskon että on, tänään oli kevättä ilmassa hyvin aurinko lämmitti tänään hyvin pitkin päivää. Tuusulan hyrylän Henkka kusetti minulta 10 euroa piti sen ostaa ruokaa mutta osti se kaljaa tai viinaa. Kehui sekopää muijaansa miljoona muijaksi.
Rullatuoli Timokin alkoi Hyrylässä täysin kyrväksi. Saatanan rotta kusetti minulta kaljaa ja viinaa. Ruokaa tein rotalle monet kerrat. Täysin kusettaja sekin oli hyvä että veivät sähkörullatuolin siltä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti