Täytyy nyt panostaa hammashoitoon, listoille laittaa itseni. Ylähampaat vedätän pois, alas jätän mitä voin jos saisi alakertaan jätettyä hampaita. Olisihan se hyvä jos saisin jätettyä osan omia hampaita suuhuni. Täytyy nyt panostaa hammashoitoon kunnolla, että saan kuntoon hampaani. Proteesi ylös alakertaan saan varmaan omat pidettyä. On minulla alahampaani tallessa osaksi. Ne saisi varmaan rakennettua kuntoon.
Helvetti kun Epe on sanonut A. K että muutan A.K lähelle, mikä ei paikkaansa pidä. Se kyrpä kamankäyttäjä saa olla omillaan. Olen saanut tarpeeksi narkomaaneista. On ne niin paska sakkia varastavat kaiken mitä irti saavat. Menkööt helvettiin kamankäyttäjät niin tarpeeksi niistä olen saanut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti