sunnuntai 8. maaliskuuta 2026

Oli iltapala äsken kello 20. Oli taas hyvä tarjoilu täytti se hyvin. Kohta menen nukkumaan ajoissa huomenna laitan itseni hammashoito listoille.

Täytyy nyt panostaa hammashoitoon, listoille laittaa itseni. Ylähampaat vedätän pois, alas jätän mitä voin jos saisi alakertaan jätettyä hampaita. Olisihan se hyvä jos saisin jätettyä osan omia hampaita suuhuni. Täytyy nyt panostaa hammashoitoon kunnolla, että  saan kuntoon hampaani. Proteesi ylös alakertaan saan varmaan omat pidettyä. On minulla alahampaani tallessa osaksi. Ne  saisi varmaan rakennettua kuntoon.

Helvetti kun Epe on sanonut A. K että muutan A.K lähelle, mikä ei paikkaansa pidä. Se kyrpä kamankäyttäjä saa olla omillaan. Olen saanut tarpeeksi narkomaaneista. On ne niin paska sakkia varastavat kaiken mitä irti saavat. Menkööt helvettiin kamankäyttäjät niin tarpeeksi niistä olen saanut.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...