Parin viikon päästä onkin lääkärin kanssa Videolla palaveri. Toivotaan nyt että menee palaveri lääkärin kanssa hyvin. Vaadin lääkkeet lopetettavaksi itseltäni en niitä tarvitse enkä halua niitä syödä. Olen ollut ilman lääkkeitä pitkään ja hyvin voinut siksi en niitä syö enää. Niistä tulee niin outo olo minulle ja sivuoireet.. Olen ollut monessa paikassa ilman lääkkeitä enkä lääkkeitä ole tarvinnut.
Siksi en lääkkeitä ala syömään tässäkään talossa. Olen verto toimija sen mukaan toimin ilman lääkkeitä. On potilaalla itsemääräämis oikeus suomessa joten eivät voi väkisin lääkärit määrätä lääkkeitä ihmisille. Ja kun tulee niin huono olo lääkkeistäni sivuoireet pahat tulee niistä. Lopetan lääkkeet hyvällä tai pahalla talossamme.
Paranee oloni heti ilman lääkkeitä tiedän sen ennestään kokeneena. Tekee lääkkeeni minut huonovointiseksi sivuoireet tulee pahoiksi minulle. Alan panostamaan myös hammashoitoon kunnolla panen kaikki risat suussani kuntoon. Vedätän risat suustani pois ja korjaan loput, mitä on korjattavissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti