perjantai 6. maaliskuuta 2026

Haki hoitaja minua aamupalalle kohta onkin ruoka. Menen syömään oli äsken sossumme palaveri kyseli sossumme kaiken näköistä.

 Parin viikon päästä onkin lääkärin kanssa Videolla palaveri. Toivotaan nyt  että menee palaveri lääkärin kanssa hyvin. Vaadin lääkkeet lopetettavaksi itseltäni en niitä tarvitse enkä halua niitä syödä. Olen ollut ilman lääkkeitä pitkään ja hyvin voinut siksi en niitä syö enää. Niistä tulee niin outo olo minulle ja sivuoireet.. Olen ollut monessa paikassa ilman lääkkeitä enkä lääkkeitä ole tarvinnut.

Siksi en lääkkeitä ala syömään tässäkään talossa. Olen verto toimija sen mukaan toimin ilman lääkkeitä. On potilaalla itsemääräämis oikeus suomessa joten eivät voi väkisin lääkärit määrätä lääkkeitä ihmisille. Ja kun tulee niin huono olo lääkkeistäni sivuoireet  pahat tulee niistä. Lopetan lääkkeet hyvällä tai pahalla talossamme.

Paranee oloni heti ilman lääkkeitä tiedän sen ennestään kokeneena. Tekee lääkkeeni minut huonovointiseksi sivuoireet tulee pahoiksi minulle. Alan panostamaan myös hammashoitoon kunnolla panen kaikki risat suussani kuntoon. Vedätän risat suustani pois ja korjaan loput, mitä on korjattavissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...