Tulisi nyt hyvä ruoka kun nälkäkin on minulla kova nyt jo. Sain lyhyen soiton soitettua tänään, mutten saanut taksia tilattua. Syö saldon puhelimeni niin äkkiä. Ikävää kun ei riitä saldo puhelimeen olisin soittanut kauppaan taksin. Harmi kun en päässyt tiistaina enkä keskiviikkona kauppaan.
Olisi täytynyt olla tiistaina tai keskiviikkona kauppa reissu mutten minä päässyt kumpanakaan päivänä kauppaan. Olisin tehnyt ruokaa silloin makaronia ja jauhelihaa sipulia siihen mausteineen.
Ikävää on kun ei tule taksi talollemme en tiedä miksi. Loppuuko saldo siihen niin vissiin siksi ei taksia tule. Tulee ruoka tunnin päästä suunnilleen hyvä niin saa ruokaa taas kun nälkä jo on.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti