perjantai 6. maaliskuuta 2026

Otin yhden pamolin nivel särkyihin polvet ja selkä särkee. Päivä menee oli ruoka laatikkoa ja nyt odotan päivällistä.

 Tulisi nyt hyvä ruoka kun nälkäkin on minulla kova nyt jo. Sain lyhyen soiton soitettua tänään, mutten saanut taksia tilattua. Syö saldon puhelimeni niin äkkiä. Ikävää kun ei riitä saldo puhelimeen olisin soittanut kauppaan taksin. Harmi kun en päässyt tiistaina enkä keskiviikkona kauppaan.

Olisi täytynyt olla tiistaina tai keskiviikkona kauppa reissu mutten minä päässyt kumpanakaan päivänä kauppaan. Olisin tehnyt ruokaa silloin makaronia ja jauhelihaa sipulia siihen mausteineen.

Ikävää on kun ei tule taksi talollemme en tiedä miksi. Loppuuko saldo siihen niin vissiin siksi ei taksia tule. Tulee ruoka tunnin päästä suunnilleen hyvä niin saa ruokaa taas kun nälkä jo on.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...