Yritin soittaa taksia itselleni sajatielle, loppui varmaan saldo puhelimestani. Olisin kaupalle mennyt taksilla ostoksilla. Katsotaan nyt pääsenkö telkan ostoon kaupungille, olen yrittänyt päästä kaupungille ostoksille.
Ruokaa tarvitsen kaappiin täällä ei vaan kokkailu onnistu. Kun ei ole minulla jääkaappia itselläni siksi se on huono homma ilman jääkaappia toimia.
Täytyy nyt yrittää saada ladattua saldoa puhelimeeni että se kestää puhelun verran. Syö se vaan pahuksen äkkiä saldon puhelimestani. Ja sen ymmärtää kun on minulla prebaid liittymä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti