keskiviikko 25. maaliskuuta 2026

Helvetti parin naisen kanssa hyräilimme. Johan jouduin puhaltamaan mittariin. Helvetti mitä hoitajia on talossamme. Sanoin jos juon lähden liikenteeseen.

 On tämän talon hoitajat perseestä ihan paskaa saa ottaa vastaan. Riitelee ne jatkuvasti muutamien potilaiden kanssa en ymmärrä miksi. Luulisi että osaavat ne käyttäytyä potilaiden kanssa. Joka päivä on riitelyä mistä milloinkin.

Kävin kaupassa kysyin jauhelihaa jääkaappiin ei sekään käynyt. Olisi jääkaappi toisessa talossa mihin saisimme jauhelihan kylmään. Menee se pahaksi meidän keittiöllä ilman jääkaappia. Vatsani on taas kipeä ja kovalla en viitsi sinne työntää ylimääräistä ruokaa.

Olimme kahden naisen kanssa meidän aulassa. Jutellen heidän kanssaan sanoi yksi hoitaja että juttelen. Siitä mulkku pyysi minut puhaltamaan alkometriin. Helvetti mitä henkilökuntaa talossamme on ihan perseestä. Sanoin idiooteille etten varmaan taloomme jää jos ryyppyä otan talossamme.

Kyllä on perseestä ellen pääse pois tämmöisestä talosta. Mättää tässä talossa ihan kaikki ei ihme että yksi uskovainen kaveri hepulit ottikin. Vääntöä ja kääntöä on jatkuvasti sekosi kaveri kuulemma, ambulanssi  vissiin vei sen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...