keskiviikko 25. maaliskuuta 2026

Kävin kaupassa taksilla aamusta, tein ostoksia apteekista en saanut testomaxia. Ostin nivelille glukosaminia tyypin kaksi kollageenia.

 Kävin myös kaupassa ostin jauhelihaa energia juomia ym. Pitäisi tyypin 2 kollageeni auttaa niveliin näin olen lukenut ja ennenkin sitä käyttänyt. 

Meni taas vatsani kovaksi ja kipeäksi onneksi sain sen toimimaan. Kovalla oli se pitkään ja  silloin se on hankala. Onneksi se retkahti auki isolla työllä lähti paska irtoamaan. Täytyy alkaa liikkumaan enemmän kävelyä ja pyöräilyä.

Olen ollut liian liikkumatta pitkään siksi vatsakaan ei toimi. Se on ilkeä tila kun vatsa on jumissa täysin. Täytyy nyt saada vatsani toimimaan paremmin, kuituja syömään. Ikävä kun en saa omenoita syötyä ne pitäisivät vatsani toiminnassa. Parhaiten auttaa omenat vatsani toimintaan. Puuttuu hampaita suustani siksi en omenoita saa syötyä.

Kohta pääsen sentään pyöräilemään silläkin vatsani toimii. Liikunta on tärkeää vatsalleni jokapäiväinen liikunta pari kilometriä kun jaksaa ja viitsii liikkua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...