Ei ole meidän talossa jääkaappia muuta kun porukalla omia kaappeja. Ostin tänään kanaa makaronia ja sipulia minulla onkin. Riittää ne ruokaan mitä sanomme makaroni hömpötykseksi. On se helppo yksinkertainen ruoka makaronia, kanaa, sipulia, mausteita. Ihan simppeli ruoka ja täyttävä.
En kaveria saanut kiinni jotta voisin kysyä siltä jääkaapin käyttöä. Kai sille se sopii kun tarjoan sille ruuat, kolmistaan syömme ruuan. On minua pyörryttänyt pitemmän aikaa, ja nivelet ovat olleet kipeät. Jokuhan minua vaivaa kipeä olen ollut pitkään.
Jääkaappi kaveri sanoi että hänen kaappinsa on täynnä. Antoi se kumminkin hyvän ohjeen käski se laittaa kanan ikkunan väliin. Onhan ikkunan väli yöllä kylmä, tähän aikaan vuodesta. Avasin molemmat ikkunat ja laitoin kanat niiden väliin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti