Sain eilen vanhan puhelimeni pelaamaan panimme sim kortin vanhaan puhelimeeni ja nyt se toimii. Pauli sanoi lukeneensa tämän paikan historiaan ja tänne ei kuulemma taksitkaan ole mielellään ajaneet. Eli huono on paikan maine, ei minulle tullut kerran taksi vaikka illasta tilasin sen. Huono on siis talomme maine jos ei taksitkaan tänne mielellään ajele. Olisin käynyt puhelimen vaihtamassa uuteen kun en osaa tätä uutta motorolaa käyttää.
Täytyy minun saada uusi luuri mitä osaan käyttää joku helppo käyttöinen puhelin. Mitä on helppo käyttää ja varma toiminen. Oli minulla Opon ja Honorin puhelimet ja ne olivat helppotoimiset minulle. Semmoiset hommaan nytkin kunhan pääsen liikenteeseen ja kaupoille. Hommaan tommoisen kuoren mikä on tässäkin Motorolan luurissaa suojana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti