Pääsen kommunikoimaan vanhalla luurilla joten kuten soitan nyt taksille jos saisin taksin tulemaan talollemme. P. E sanoi kyllä lukeneensa ettei talomme maine oikein vedä takseja. Voihan se olla ettei talollemme taksit tule jos on niin huono maine talollamme.
Tarvitsen uuden luurin ostettua tämä vanha ei toimi kunnolla minulla. Ostan helppo käyttöisen luurin itselleni mitä osaan käyttää hyvin. Minulla on ollut Oppo ja Honor puhelimet ja hyvin pelasivat molemmat minulla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti