maanantai 9. maaliskuuta 2026

Kaveri nollasi puhelimeni muttei puhelimellani tee silti mitään. Jos vaan huomenna pääsen kaupungille kaupoille ostan uuden puhelimen. Mikä on helppokäyttöinen käymme samalla syömässä.

 On tämä luuri täysin paska ei pelaa tässä mikään, ostan helppokäyttöisen luurin. Maksoi  mitä maksoi kunhan toimii hyvin eli on helppokäyttöinen. Saa noita halpoja helppotoimisia luureja muutamilla kympeillä.

Voisi ostaa myös tietokoneen itselleni alkaa koneeni olemaan jo vanhoja ja raihnasia. Rutisee ja paukkuu nämä pelit. Jotain tässä puhelimessani on häikkää kun syö saldon hetkessä. No huomenna saan uuden luurin ostan helppotoimisen luurin, mitä on helppo käyttää. Kunhan vaan jaksan lähteä kaupungille kaupoille. Menemme samaan kauppaan mistä ostin edellisen luurin. Vaadin luurista rahani takaisin kun en ole tätä päässyt käyttämään ollenkaan. Vantaan sininauhan sahatien talossa ostin kaksi luuria ja ne pelasi hyvin. Varastettiin molemmat luurit siellä minulta. 

Vituttaa kun pääsee liikkeet kusettamaan meikäläisiä  mennen tullen. Varmaan myyjä tiesi ja tajusi ettei puhelimensa toimi. Tahallaan myi paskan luurin siksi ei se opastanut sen käytössä ollenkaan. Kun olisi varaa ostaa kunnon luuri saisi rahalle vastinetta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...