tiistai 10. maaliskuuta 2026

Nukuin aamusta tuli ruoka broileri kastike. Emme kaverin kanssa taksia saaneet tälle päivälle.

Olisimme menneet kaverin kanssa Riihimäelle kaupoille tai Hyvinkäälle samaan liikkeeseen mistä ostin paskan puhelimen mikä ei toimi. Lupasin kaverilleni ruuat tarjota minäkin olisin pihvin syönyt. Olisi se maistunut kunnon pihvit.

Katsotaan nyt otammeko pari konjakkia ravintolassa ruuan kanssa. Voisi se rentouttaa mieltä ja oloani mutta vain kaksi konjakkia. Ei jurria yhtään vaan raittiutta, jos menisin hammaslääkäriin samalla vedättämään pari ylähampaan juurta pois.

Onkin hampaani pahasti rikki ja vaatii ne hoitoa kokonaan. On ylähampaani rikki kaikki ja alhaaltakin osa rikki. Täytyy nyt alkaa laittamaan hampaitakin kuntoon risat pois ja paikattavaksi ne mitä pystyy.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...