maanantai 9. maaliskuuta 2026

Oli kahvi ja keksi tarjoilu kello 14 talollamme. Maistui keksi kahvilla piristää kahvi hyvin.

Piristi kahvi hyvin unen päälle, nukuin äsken uneni herätti kahvin päälle. Oli myös keksi kahvin kanssa teki ne hyvää, piristäen kummasti minua. Join vaan kupillisen kahvia sillä pärjään. Nukuin ennen kahvia hetken hyvät unet väsytti minua kovasti. Illasta ei kahvi minua piristä yhtään.

Kyllä täytyy minun saada apua talossamme kulkemiseen ym. Olen talossamme ihan kusessa yksinään ei  ole sielunveljiä montaakaan. On kyllä lusineita kavereita muutamia ainakin, se on hyvä saan yhteyksiä heidän kauttaan. Pahus kun olen puhelimessani ihan jumissa se ei täällä pelaa kunnolla. Lataan puhepaketin tai saldoa aina se vaan pätkii. En tiedä miksei lataukseni toimi.

Katson nyt jos lataan uuden paketin tänään puhelimeeni, olen kyllä ladannut paketteja useampiakin. Sekä saldoa olen ladannut useita, katsotaan nyt.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...