tiistai 10. maaliskuuta 2026

Kaveri sai puhelimeni pelaamaan hetkeksi muttei se toimi minulla niin kun pitäisi. Pakko saada uusi puhelin käyttööni rahaa menee liikaa tätä ladattaessa.

 On tämä huono luuri kaveri osaa kun sillä on pari Motorolaa ollutkin. Minä ostan helppotoimisen puhelimen. Mikä on mahdollisimman yksinkertainen käyttää. Nyt alan lähtemään iltapalalle alkaa se kohta. Pääsemme leipää ja teetä ottamaan tulee myös makkaraa ja juustoa. Pääsisi nyt kaupungille puhelinkaupoille uusi puhelin täytyy ostaa. Saisi nyt tästä uudesta rahansa pois meni tähän noin 75 euroa.

Ostan mahdollisimman yksinkertaisen puhelimen mitä hallitsen käyttää. Onhan puhelin osattava hallita. On niitä helppo käyttöisiäkin puhelimia myynnissä. Kunhan vaan pääsisin kaupungille, kallista se on taksilla mennä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...